e-Rifter Standard
e-Rifter Long
Filtry
0 zł99 000 zł

Nowe modele

1—18 z 78 towarów
Bestseller
W magazynie
2 990 zł 3 190 zł
Bestseller
W magazynie
3 240 zł 3 380 zł
Bestseller
W magazynie
4 280 zł
W magazynie
4 610 zł
Bestseller
W magazynie
4 280 zł
W magazynie
2 610 zł
W magazynie
3 560 zł
W magazynie
2 610 zł
W magazynie
3 610 zł
W magazynie
900 zł
W magazynie
690 zł 740 zł
W magazynie
850 zł 1 130 zł
W magazynie
1 230 zł
W magazynie
1 060 zł
W magazynie
1 060 zł
W magazynie
810 zł
W magazynie
920 zł
W magazynie
690 zł 740 zł

W tym katalogu wybrane zostały ładowarki do Peugeot e-Rifter i Peugeot e-Rifter Standard, e-Rifter Long. Szybkość ładowania zależy od liczby faz w porcie ładowania Peugeot e-Rifter oraz rodzaju gniazdka elektrycznego.

Jak wybrać stację ładowania dla Peugeot e-Rifter ?

Ładowarki Type 2 (modyfikacje europejskie) Type1 (modele amerykańskie) są odpowiednie dla tego samochodu elektrycznego Peugeot e-Rifter Standard, Peugeot e-Rifter Long. Pojemność akumulatora Peugeot e-Rifter wynosi 50 kWh, część dostępna do ruchu to – 45 kWh.

Zasięg z baterią 50 kWh wyniesie około 347 km na autostradzie i 225 km w mieście.

Samochód elektryczny z krajów UE może otrzymać moc przez port typu 2 do 11 kW w trzech fazach.

Model amerykański z gniazdem Type 1 (J1772) może otrzymać ładunek do 7.4 kW w na fazę.

Najlepsza stacja ładująca dla europejskiego Peugeot e-Rifter z gniazdem Type 2

Najlepszą stacją ładowania Peugeot e-Rifter z gniazdem type2 - jest ładowarka trójfazowa o mocy 11 kW.
Czas ładowania Peugeot e-Rifter ze stacji type2 wyniesie 4:00 dla samochodu elektrycznego z akumulatorem 50 kWh.

Stacja Moc ładowania Bateria 50 kWh
1- fazowe 3.7 kW 16A 3.7 kW, 28 km/godzinę ~12:00
1- fazowe 7.4 kW 32A 3.7 kW, 28 km/godzinę ~12:00
3- fazowy 11 kW 16A 11 kW, 85 km/godzinę ~04:00
3- fazowy 22 kW 32A 11 kW, 85 km/godzinę ~04:00

Czas ładowania Peugeot e-Rifter z USA z gniazdem Type 1 (J1772)

Najlepszą stacją ładowania Peugeot e-Rifter z gniazdem type1 - jest ładowarka jednofazowa o mocy 7.4 kW.
Czas ładowania Peugeot e-Rifter ze stacji type1 wyniesie 6:00 dla samochodu elektrycznego z akumulatorem 50 kWh.

Stacja Moc ładowania Bateria 50 kWh
1- fazowe 3.7 kW 16A 3.7 kW, 28 km/godzinę ~12:00
1- fazowe 7.4 kW 32A 7.4 kW, 57 km/godzinę ~06:00
1- fazowe 9.2 kW 40A 7.4 kW, 57 km/godzinę ~06:00
1- fazowe 11 kW 48A 7.4 kW, 57 km/godzinę ~06:00

Gdzie ładować Peugeot e-Rifter

Samochód elektryczny można naładować z niemal każdego gniazdka 230V. Pożądane jest posiadanie ładowarki Peugeot e-Rifter z funkcją pracy bez uziemienia, aby zagwarantować uzupełnienie rezerwy chodu w sytuacji awaryjnej z nieznanego gniazdka.

Jak prawidłowo ładować Peugeot e-Rifter

Wygodniej jest ładować Peugeot e-Rifter w garażu z timerem po cenie nocnej.

  • Sprawdź port Peugeot pod kątem wilgoci. Po sygnale Ready można podłączyć wtyczkę do samochodu elektrycznego.
  • Podłącz ładowarkę do suchego gniazdka i poczekaj na sygnał gotowości z centrali.
    Zakaz na ładowanie samochodu z domowego gniazdka za pomocą kabla ładującego bez jednostki sterującej.
  • Po sygnale Ready możesz podłączyć wtyczkę do Peugeot e-Rifter.

Musisz także wyłączyć ładowanie w odpowiedniej kolejności. Najpierw odblokuj Peugeot e-Rifter, aby przestał przesyłać prąd. Po kilku sekundach możesz odłączyć kabel od auta elektrycznego. I dopiero wtedy odłącz ładowarkę od gniazdka w ścianie.

Chcesz kupić bezpieczną ładowarkę do Peugeot e-Rifter?

Eksperci techniczni EVnoon pomogą Ci kupić optymalną szybką ładowarkę do Peugeot w zależności od Twojej sieci energetycznej.