Filtry
0 zł99 000 zł

Nowe modele

1—18 z 78 towarów
Bestseller
W magazynie
2 990 zł 3 190 zł
Bestseller
W magazynie
3 240 zł 3 380 zł
Bestseller
W magazynie
4 280 zł
W magazynie
4 610 zł
Bestseller
W magazynie
4 280 zł
W magazynie
2 610 zł
W magazynie
3 560 zł
W magazynie
2 610 zł
W magazynie
3 610 zł
W magazynie
900 zł
W magazynie
690 zł 740 zł
W magazynie
880 zł 1 130 zł
W magazynie
1 230 zł
W magazynie
1 060 zł
W magazynie
1 060 zł
W magazynie
810 zł
W magazynie
920 zł
W magazynie
690 zł 740 zł

Ładowarki do Volkswagen ID.4 Pure, ID4 Pure Plus, ID.4 Crozz Pure, ID.4 Pro, ID 4 Prime, ID.6 Pure Pro, ID.6 Lite Pro, ID.6 X Pro, ID.6 Crozz Pure+, ID.6 Prime, e-Up!, ID.3 Pro, ID.3 Pro Performance, e-Golf, e-Lavida, e-Bora, ID. Buzz, ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance, ID.5 GTX i inne modyfikacje Volkswagen są wybrane w tym katalogu. Szybkość ładowania zależy od liczby faz w porcie ładowania samochodu elektrycznego i rodzaju gniazdka elektrycznego.

Po co kupować stację ładującą, jeśli jest zwykła od Volkswagen

Kupując nowy samochód elektryczny Volkswagen, w bagażniku można znaleźć przenośną ładowarkę. Ale taka ładowarka jest przeznaczona do ładowania zapasowego w sytuacji awaryjnej, jeśli główna zostanie pozostawiona gdzie indziej. Standardowe ładowarki marki Volkswagen mają słabe przekaźniki 10A lub 16A, które nie są przystosowane do częstego i długotrwałego ładowania. Moc takich ładowarek to 2,2 kW lub 3 kW, co wystarczy do zapełnienia zasięgu do najbliższej stacji benzynowej. Ponadto standardowe ładowarki elektryczne Volkswagen nie mają takiej funkcjonalności i nie mają wsparcia serwisowego.

Którą stację wybrać: uniwersalną czy markową Volkswagen

Indywidualne stacje ładowania dla konkretnej marki Volkswagen to nic innego jak mit marketingowy. Uniwersalny produkt od zewnętrznego producenta jest zawsze lepszy niż markowy Volkswagen. Jeśli stacja posiada certyfikat jakości i bezpieczeństwa, będzie równie dobrze ładować zarówno Volkswagen, jak i każdy samochód elektryczny. To jak benzyna, nie ma benzyny tylko dla marki Volkswagen. Wysokiej jakości stacja obsługuje pełny protokół ładowania zaimplementowany w Volkswagen ID.4 Pure i innych Volkswagen. Jeśli wolisz markowe urządzenia od producentów samochodów, mamy je, ale najczęściej jest to stacja innej firmy z Twoją ulubioną naklejką Volkswagen. Nie należy zwracać uwagi na najtańsze stacje, w których protokół transmisji nie jest w pełni zaimplementowany, w najlepszym przypadku ładowanie po prostu nie zadziała, w najgorszym może spowodować błędy w sterowniku pokładowym. Będą musiały zostać wyczyszczone w serwisie, aby wznowić proces ładowania.

Jak wybrać stację ładowania dla Volkswagen?

Najlepiej wybrać stację według liczby faz portu ładowania Volkswagen. Lepiej zabrać trójfazową ładowarkę 11 kW lub 22 kW do europejskiego modelu Volkswagen z Type 2, to najlepsze warunki do ładowania w domu. Rozproszone ładowanie w trzech fazach równomiernie obciąży Twoją sieć, bez znacznego zapadania się. Jeśli masz w domu tylko jedną fazę, nie denerwuj się. W trybie jednofazowym falownik może pracować równolegle i pobierać moc do 7 kW. Regulacja jednofazowa do 32A może być wykonana w niektórych modelach Volkswagen. Nasi konsultanci techniczni podpowiedzą Ci, czy Twoja Volkswagen z Europy będzie w stanie zużywać 7,4 kW w trybie jednofazowym, czy jeśli jest to możliwe tylko w 3x16, 3,7 kW na każdą fazę. Chińskie samochody elektryczne Volkswagen z gniazdem GBT głównie jeżdżą, if("baic")  na trzy fazy 22 kW else na jedną fazę 7,4 kW endif. Jeśli gniazdo prądu zmiennego ma dwa dolne piny, może ładować do 22 kW w trzech fazach.

Jaka powinna być ładowarka do Volkswagen?

Funkcji głównych jest tylko kilka, odpowiadają one za bezpieczeństwo podczas ładowania:

  • Ochronne urządzenie wyłączające to najważniejsza rzecz, która powinna znajdować się w ładowarce. To ochroni kierowcę przed porażeniem prądem w kontakcie z metalową karoserią samochodu. Upływ prądu może wystąpić w Volkswagen po nieprawidłowych lub złej jakości naprawach, z powodu przebitej izolacji przewodów lub z powodu kontaktu akumulatora z ciałem. Do ochrony przed prądem przemiennym wystarczy wyłącznik ochronny typu A (30 mA), do ochrony przed prądem stałym z akumulatora wysokonapięciowego 400 V wymagany jest wyłącznik RCD typu B (6 mA DC).
  • Monitorowanie uziemienia – w przypadku przebicia izolacji, np. podczas deszczu, niebezpieczne napięcie trafi do ziemi, a wyłączenie ochrony przepięciowej natychmiast zatrzyma proces ładowania do czasu ustalenia przyczyn. Wysokiej jakości stacja ładująca stale monitoruje obecność uziemienia, nie tylko przy podłączonej wtyczce ładowania.
  • Sprawdzenie jakości napięcia - wysokie napięcie jest niebezpieczne dla falownika znajdującego się pod maską auta elektrycznego, szybkie odłączenie zapobiega uszkodzeniom. Terminowy pomiar napięcia pozwoli na długie i bezpieczne ładowanie akumulatora wysokonapięciowego.

Inne funkcje zwiększają wygodę użytkowania i nie wpływają na bezpieczeństwo. Takie urządzenia mogą być wyposażone w zdalny dostęp, wyświetlacz, aplikację na smartfona, równoważenie obciążenia, protokół OCPP, timer do uruchamiania w nocy, kiedy prąd jest najtańszy.

Gdzie ładować samochody elektryczne Volkswagen

Wygodniej jest naładować Volkswagen w domu, gdy czeka na następną podróż. Samochód elektryczny można naładować z niemal każdego gniazdka 220V. Dobrym pomysłem jest posiadanie ładowarki z odcięciem uziemienia, aby mieć pewność, że w sytuacji awaryjnej uzupełnisz rezerwę mocy z nieznanego gniazdka. Niektórzy rzemieślnicy znajdują sposób na naładowanie samochodu elektrycznego w budynku mieszkalnym za pomocą przedłużacza lub transferu z okna. Ale to nie jest bezpieczne, lepiej jest opuścić przewód w dół szybu windy ze wszystkimi przewodami i przekopać przewód do miejsca parkingowego lub parkingu podziemnego. Ładowanie samochodu elektrycznego w garażu to najwygodniejsze rozwiązanie. Jest również blisko prywatnego domu, a prąd jest już tam podłączony.

Jak prawidłowo ładować samochody elektryczne Volkswagen

Na początek musisz sprawdzić, czy w złączu samochodu elektrycznego nie ma wody. Następnie należy podłączyć ładowarkę do suchego gniazdka i poczekać na sygnał gotowości z centralki. Nie ma możliwości ładowania samochodu z domowego gniazdka kablem ładującym bez centralki, gdyż uszkodzi to twój drogi samochód hybrydowy lub elektryczny. Przygotowanie może trwać od kilku sekund do minuty, w zależności od producenta. Po sygnale Ready można podłączyć wtyczkę do auta elektrycznego. Musisz także wyłączyć ładowarkę w odpowiedniej kolejności. Najpierw odblokuj swój (samochód) Volkswagen, aby zatrzymać bieżący proces konsumpcji. Po kilku sekundach wyjmij pług z auta  elektrycznego. I dopiero wtedy odłącz ładowarkę od gniazdka elektrycznego.

Gdzie można kupić odpowiednią ładowarkę do Volkswagen?

W naszym katalogu możesz kupić najlepsze bezpieczne stacje ładowania do Volkswagen, wybrane ładowarki pasują do Volkswagen ID.4 Pure, ID4 Pure Plus, ID.4 Crozz Pure, ID.4 Pro, ID 4 Prime, ID.6 Pure Pro, ID.6 Lite Pro, ID.6 X Pro, ID.6 Crozz Pure+, ID.6 Prime, e-Up!, ID.3 Pro, ID.3 Pro Performance, e-Golf, e-Lavida, e-Bora, ID. Buzz, ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance, ID.5 GTX i innych aut elektrycznych. EVnoon to wysoce wyspecjalizowany supermarket z wyposażeniem do samochodów elektrycznych. Wybraliśmy tylko wysokiej jakości i bezpieczne stacje tankowania samochodów elektrycznych. Skontaktuj się z naszymi ekspertami na czacie lub telefonicznie, a pomożemy Ci wybrać najlepszą stację na samochód elektryczny.

Potrzebujesz instalacji stacji ładowania? Prześlij nam film z miejsca instalacji, a doświadczeni elektrycy ocenią plan pracy pod kątem szybkiej instalacji w ciągu kilku godzin. Dla bezpieczeństwa nasz elektryk sprawdzi jakość uziemienia, izolację przewodów, dostosuje moc do rodzaju gniazdka lub zainstaluje mocne gniazdko 32A.